20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Dyskusja publiczna dotycząca milsimów ASG oraz grupy 8R.
Awatar użytkownika
Stowarzyszenie.FIA
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2014, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Post autor: Stowarzyszenie.FIA » 28 gru 2014, 15:01

Obrazek

Nuclear Winter Night IV
Termin: 20150131-0201 / 1930-0400
Organizator: Stowarzyszenie FIA, http://www.fia.com.pl
Miejsce: okolice Warszawy
Wpisowe: 80 zł. Ilość miejsc ograniczona.
Kontakt: nwn2015@fia.com.pl

Stowarzyszenie FIA zaprasza na kolejną, czwartą już edycję symulacji militarnej Nuclear Winter Night.

Po jednej stronie jest Ona – zdradliwa i niebezpieczna, ale bogata w wartościowe artefakty Strefa. Po drugiej jesteście wy: żołnierze i stalkerzy, bandyci i inni nieszczęśnicy, chcący zagarnąć kawałek Zony dla siebie.

Czy sprostacie wyzwaniu?

Założenia imprezy

Nuclear Winter Night jest symulacją pozwalającą przenieść się uczestnikom w realia postnuklearnej zimy.

Odbywa się zawsze styczniową nocą, co zapewnia nam możliwie najtrudniejsze warunki pogodowe - w zeszłych edycjach temperatura odczuwalna sięgała nawet -25 stopni. Jest to swojego rodzaju test wytrzymałości, charakteru i przygotowania.

Wasi przeciwnicy to nie tylko inni gracze. Waszymi przeciwnikami będą również mróz i śnieg, niedziałające repliki, zamarzająca woda i żywność, ciemność i zmęczenie.

Klasy graczy

Wojsko
Strefa to dzieło szatana i nic z niej nie wolno wynosić, a co już wyniesiono, trzeba odnieść z powrotem i żyć tak, jakby Strefy w ogóle nie było.

Głównym zadaniem wojska jest pilnowanie granicy pomiędzy otwartą a zamkniętą częścią Strefy.

Wojsko rozpoczyna grę jako pierwsze. Oznacza i fortyfikuje granicę, tworzy stanowiska ogniowe, rozmieszcza ładunki pirotechniczne i ustanawia patrole, które w dalszej części rozgrywki poruszać się będą po zamkniętej części Strefy.
Żołnierze nie działają przeciwko stalkerom, ani nie traktują ich jak wrogów. Ich priorytetem jest zniechęcanie obcych do wnikania w obszar zakazany - ostrzał jest tylko sprawdzonym narzędziem.

Stalkerzy

Tak u nas, w Harmont, nazywają zuchwalców, którzy na własne ryzyko przekradają się do Strefy i wynoszą stamtąd wszystko, co im wpadnie w ręce. To nowy, nie znany dotychczas fach.

Celem stalkerów jest szukanie i odnajdywanie cennych artefaktów.

Wiele z nich znajdować się będzie w otwartej części Strefy, gdzie gracze będą mogli również posilić się w barze i powymieniać się tam cennymi wskazówkami z innymi stalkerami. Ci najodważniejsi będą mogli próbować przedostać się do Strefy zamkniętej, pilnie strzeżonej przez wojsko. Na tych, którym się to uda, czekać będą najbardziej wartościowe znaleziska, jakie tylko może zaoferować Zona.

Stalkerzy będą mogli również wykonywać dodatkowe zadania, które dostaną w trakcie rozgrywki od barmana bądź innych postaci. Nagrodą za wykonane zlecenie może być unikalny artefakt, pieniądze lub koordynaty.

Bandyci

Bandyci, podobnie jak stalkerzy, poszukują artefaktów. Wyróżnia ich to, że jedynym dostępnym dla nich sposobem zdobycia artefaktów jest przejęcie ich od innych graczy - kradzieżą, podstępem, groźbą lub zwyczajnie siłą. Bandyci mogą też na własną rękę wyszukiwać artefakty i zastawiać zasadzki w ich pobliżu.

Sposób wyboru bandytów należy do organizatorów i nie zostanie ujawniony.

Inni
Oprócz wymienionych wyżej będą występywały inne, mniej liczne klasy. Zasady ich działania będą ustalane przez organizatorów i dopasowywane do potrzeb fabularnych.

Artefakty

Artefakty to przedmioty oznaczone 3-literowym kodem.

Cenniejsze artefakty będzie można odnaleźć, szukając według koordynatów podanych na początku rozgrywki bądź jako nagroda za wykonane zadania; niektóre artefakty same będą nagrodą. Bardziej pospolite będą rozmieszczone w przypadkowych miejscach zarówno w otwartej, jak i w zamkniętej części Strefy.

Artefakty można transportować wyłącznie w workach zrzutowych lub w rękach (w przypadku większych znalezisk to może być jedyna możliwość). Po śmierci uczestnika gry jego worek zrzutowy może być przeszukany, a wszelkie znalezione tam artefakty trafią do nowego właściciela. Jeśli nikt nie przeszuka zabitego, osoba ta oznacza się off-game i zostawia wszystkie artefakty na miejscu śmierci.

Znaleziska mogą być wymieniane na ruble lub na nagrody - o ile tylko zostaną zwrócone przed końcem gry.

Fanty

Fanty to drobne przekąski, które gracze otrzymają od organizatorów przed rozpoczęciem gry. Podobnie jak artefakty, należy je przenosić w workach zrzutowych, można je też odbierać zabitym.

Swoje fanty można zjeść dopiero po zakończeniu gry, fanty zdobyczne w każdej chwili.

Niezbędne wyposażenie


- worek zrzutowy do przenoszenia fantów i artefaktów,
- czerwona chusta do oznaczania ran,
- światło pulsacyjne do oznaczania off-game,
- woda, wyżywienie i termika pozwalające na działanie w ekstremalnych warunkach przez cały czas trwania symulacji.

System ran

Przed rozgrywką uczestnicy otrzymają od organizatorów karty ran. Karty będą się od siebie różniły i zostaną wybrane losowo, a ich treść gracze będą mogli poznać dopiero w momencie zranienia. Zawsze należy się stosować do poleceń zawartych na karcie.

ROE

- Pojemność magazynków - tyle co oryginał x1,5 (plus to co magazynek nie poda). Np. M16 – 30x1,5=45 + 4 kulki na komorę = 49 kulek na magazynek.
- Granaty - tak.
- Dym - tak.
- Światła strobo, race oświetlające - tak.
- Miny pirotechniczne - tak.
- Sygnalizatory dźwiękowe - działają jak system ostrzegania, nie zabijają.

Opuszczenie terenu gry

Przed opuszczeniem terenu gry należy bezwzględnie poinformować o tym fakcie medyka i/lub organizatorów. Po zakończeniu symulacji zostanie sprawdzona liczba uczestników; jeśli liczba nie będzie zgadzała się ze stanem początkowym zostaną przeprowadzone poszukiwania. NWN odbywa się w wyjątkowo ciężkich warunkach, więc należy zachować odpowiednie środki ostrożności.

Zapisy

Zapisy proszę kierować na adres nwn2015@fia.com.pl. Zamknięcie zapisów: 15.01.2015.

Przy zapisie gracze indywidualni i dowódcy grup proszeni są o podanie numeru telefonu.

Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać darowiznę wysokości 80 zł na konto:
Stowarzyszenie FIA
69 1030 0019 0109 8530 0041 5787
W tytule przelewu podać: Darowizna na cele statutowe, NWN, nick i team.
Przelew powinien wpłynąć do dnia 16.01.2015.


Zasady mogą ulec drobnym zmianom. Ostateczny ich kształt zostanie przesłany uczestnikom mailowo w rozporządzeniu przygotowawczym ok. tydzień przed symulacją.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2015, 1:17 przez Stowarzyszenie.FIA, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Stowarzyszenie.FIA
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2014, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Post autor: Stowarzyszenie.FIA » 12 sty 2015, 1:16

Wszystkich posiadaczy konta na facebooku zapraszamy do odwiedzenia strony wydarzenia, gdzie na bieżąco będą publikowane wszelkie nowe informacje dotyczące imprezy.

https://www.facebook.com/events/1532494 ... r=upcoming

Już niedługo będziecie mogli dowiedzieć się m.in. jakie nagrody w tym roku zaoferowali nasi sponsorzy – a będą one szczególnie interesujące dla fanów strzelectwa, zarówno z broni krótkiej, długiej jak i dystansowej :)1 – oraz na jakim terenie zostanie przeprowadzona tegoroczna edycja NWN.
Mieszkańców stolicy i okolic zapraszamy również na wykład o bytowaniu w warunkach zimowych, który odbędzie się na ul. Bema w najbliższy wtorek.

Awatar użytkownika
Stowarzyszenie.FIA
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2014, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Post autor: Stowarzyszenie.FIA » 16 sty 2015, 1:22

UPDATE:

Deadline zapisów: 18.01. Deadline wpłat: 19.01.

Jeśli ktoś z was przegapił deadline lub zwyczajnie nie mógł się zdecydować do ostatniej chwili, to ma jeszcze parę dni na rejestrację.

ODPOWIEDZ